×

خبر
آیین اختتامیه اولین سوگواره بین المللی روایت اربعین

  • کد نوشته: 1140
  • 93 بازدید
  • حجت‌الاسلام دکتر علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم حجت‌الاسلام دکتر علی خدیوی با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب مبنی بر جنگ روایت‌ها در عصر حاضر، ادامه داد: در طول تاریخ اسلام همواره شاهد جنگ روایت‌ها بوده‌ایم، همچنان که امروز نیز شاهد این جریان هستیم؛ […]

    آیین اختتامیه اولین سوگواره بین المللی روایت اربعین

    حجت‌الاسلام دکتر علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

    در این مراسم حجت‌الاسلام دکتر علی خدیوی با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب مبنی بر جنگ روایت‌ها در عصر حاضر، ادامه داد: در طول تاریخ اسلام همواره شاهد جنگ روایت‌ها بوده‌ایم، همچنان که امروز نیز شاهد این جریان هستیم؛ امروز دشمنان ما با سلاح خرافه و شایعه وارد میدان شده‌اند و سعی دارند روایتی ناصحیح از انقلاب اسلامی ارائه دهند.

    حجت‌الاسلام دکتر خدیوی تصریح کرد: رسانه‌های ما هم در مقابل این جریان باید با واقع‌بینی از روایت‌ها و با ابزار هنر و رسانه آن را به جامعه منتقل کنند.

    وی ادامه داد: اربعین بی‌نظیرترین و بزرگ‌ترین اجتماع انسانی، معنوی و اخلاقی جهان است که در پی مهرورزی و خیرخواهی در جهان است.

    حجت‌الاسلام دکتر خدیوی با تشریح اهداف سوگواره بین‌المللی روایت اربعین خاطرنشان کرد: دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این سوگواره در پی دریافت روایت‌های مردمی از پیاده‌روی اربعین است که بتواند با فراوری این روایت‌های ناب در قالب هنر و رسانه، در جامعه جریان‌ساز باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *