×

خبر
نهمین دوره ضیافت اندیشه استادان برگزار می شود

  • کد نوشته: 1563
  • 158 بازدید
  • نهمین دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور بیش از ۱5۰ نفر از اعضای هیات علمی در دانشکده علوم تغدیه و صنایع غذایی از 23 الی 25 ام اسفند ماه برگزار می‌گردد.
    نهمین دوره ضیافت اندیشه استادان برگزار می شود

    به گزارش واحد اطلاع رسانی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نهمین دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی در دانشکده علوم تغدیه و صنایع غذایی از ۲۳ الی ۲۵ ام اسفند ماه برگزار می‌گردد.

    ارتقای مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی اساتید دانشگاه‌ هدف برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. این هدف در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی و تقویت روحیه خودباوری اعضای هیأت علمی می باشد.

    با توجه به اهمیت و جایگاه استادان در تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص و کارآمد در تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی طرح دانش افزایی اعضای هیات علمی در زمینه های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در چارچوب مفاد آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ارائه گواهی معتبر برگزار می شود.

    این دوره در قالب شش کارگاه با موضوعات معنویت دینی و معنویت سکولار، نظم جهانی و نظم منطقه، دانشگاه تمدن‌ساز، ارتباط استاد و دانشجو، سیاست خارجی و اخلاق حرفه ای و با بهره‌گیری از مدرسین برجسته کشوری در ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.